وبلاگ شخصی عرفان خلجی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی

وبلاگ شخصی عرفان خلجی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی

شروع

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ب.ظ
۲۵ شهریور سال ۱۳۹۵
این شروع کار وبلاگ بنده است.
من به یکسری موضوع علاقه‌مندم و تمایل دارم تجربیات شخصی و برخی مطالب به‌روز رو پیرامون این موضوعات، روی این وبلاگ، به اشتراک بذارم.
این موضوعات شامل موارد پایین میشه:
  • هوش‌‌مصنوعی و علوم کامپیوتری
  • تکنولوژی‌های روز و جذاب
  • نرم‌افزار آزاد
  • هنر و موسیقی
این موضوعات ثابت هستن ولی ممکنه بعدا به این موارد اضافه کنم.
دلایل تمایلم برای به اشتراک گذاشتن مطلب در این وبلاگ دو چیز هست:
  • تمایل دارم مطالب مورد علاقم رو جایی نگهدارم تا بعدا هم بتونم یه نیم نگاهی به علایقم در گذشته داشته باشم.
  • کمک میکنه تا افراد هم سو و هم جهت با خودم رو پیدا کنم و یا حداقل کسایی که دنبال مطالب مشترک هستن بتونن از وبلاگم استفاده کنن.
احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور وبسایت شخصی خودم رو راه اندازی کنم ولی فعلا همین وبلاگ کافیه.
با تشکر از بیان که همچین امکاناتی رو برای وبلاگ‌نویسان فراهم کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۵
عرفان خلجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی